ullemupp

Alla inlägg under juni 2012

Av Jonna Björkman - 30 juni 2012 14:51

Hej här kommer lite bilder på när jag och Sandra var ute i spöregn och tog kort i måndags. Jag tog bilderna och stylade henne ge gärna en kommentar om vad ni tycker om det :)


      Helbilder


        närbilder


Alla bilder är tagen med min Nikon D3000 med porträttsobjektiv 35mm 1:1.8 G

Av Jonna Björkman - 27 juni 2012 21:56

Hej mitt namn är jonna och ska börja gymnasiet till hösten. I den här bloggen tänker jag lägga ut bilder som jag har tagit, och vad jag gör om dagarna och så :) idag har jobbat på fotbollsskolan sen har jag även tränat lite innebandy vilket är underbart. Just nu sitter jag och kollar på fotboll och sitter bara och hoppas på att Spanien gör ett mål! Men jag ska snart gå och lägga mig för att åka till ännu en dag med fotbollsskolan. Ni ska även få veta mer om mig men det får bli i ett annat inlägg när jag inte bloggar med mobilen :) P.s tack Sandra för den fina designen :) Kram Jonna

Av Jonna Björkman - 25 juni 2012 23:16

Hej alla läsare!  Sandra här.

Nu är det så att Jonna har bett mig göra en design till hennes blogg. Igentligen hatar jag blogplatsen.. Men vad gör man inte för sina vänner! 

haha, jag ville bara kolla hur ett inlägg såg ut och lite sånt men jag kan väll passa på att slänga in en bild på söta Jonna och mindre söta mig!  


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, i den här bloggen läser du om mitt liv som jag skriver i text och visar i bilder. Jag är en tjej på 16 år fyller 17 till hösten. Jag älskar att spela innebandy och att fotografera.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards