ullemupp

Alla inlägg under september 2012

Av Jonna Björkman - 28 september 2012 06:29

Tjenare jag är uppe med tuppen känner jag. Har vart vaken i nästan 45 minuter och fixat allt som ska med till skolan. Just nu är jag ute i regnet och går med casper. Men ni får ha det så bra !

Av Jonna Björkman - 16 september 2012 00:11

Grattis på födelsedagen bästa vän !! Hoppas du får en jätte bra födelsedag :) älskar dig otroligt mycket ska du veta !! Puss på dig ! :) <3333333

Av Jonna Björkman - 15 september 2012 18:26

Sitter på tåget påväg hem nu. Ett bra informationsmöte så nu är resan bokad. Fick med mig två par bh:ar och ett par skor med hem:D ( bild kommer senare ) vi åt på en resturang tog kyckligfile och pommes. Underbart gott !! Hittade en bild på lena ph på en spårvagn som är min lossas pappas idol. Tänkte visa bilden sen xd Direkt jag kommer till kil så blir det raka vägen till bästis och fira hennes födelsedag som är imorgon :) kommer kanske bilder från sig :)

Av Jonna Björkman - 15 september 2012 09:41

Sitter på tåget nu påväg till Göteborg med Miranda Cornelia Lena och mamma. Ska gå lite på stan och gå på ett information om språkresor :D vi kommer hem ikväll men vi får se om jag lägger ut fler bilder sen :)

Av Jonna Björkman - 14 september 2012 21:12

Gott med familjen framför tv:n sitter och kollar på skravlan. Mamma kom precis in med fruktsallad och glass jättemumma :D

Av Jonna Björkman - 12 september 2012 15:33

Sitter på golvet i en trång varm buss påväg hem till älskling. Fyfan detta har nog vart den längsta bussresa till fagerås som jag varit med om. Längtar bara tills vi kommer fram.

Av Jonna Björkman - 11 september 2012 17:53

Nu sitter jag och väntar på andra träningen idag . Hoppas på en lugn träning för jag är grymt trött efter dagen i skolan. Hade träning och samhäll :) imorgon ska jag nog vara kvar hos Christoffer. Idag har jag och han varit tillsammans i tre månader :D puss på dig min gris :)

Av Jonna Björkman - 11 september 2012 06:54

Ligger i soffan reda för att Åka in till stan och sedan träna innebandy med skolan så därför kör vi på inget smink förens efteråt. Det är en härlig känsla att veta att man får träna så mycket som jag gör nu :) min buss går inte förens halv så därför kan jag ligga i soffan och mysa ner mig lite innan jag ska dra mig mot bussen ;) ha det gött !

Presentation

Hej, i den här bloggen läser du om mitt liv som jag skriver i text och visar i bilder. Jag är en tjej på 16 år fyller 17 till hösten. Jag älskar att spela innebandy och att fotografera.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards