ullemupp

Alla inlägg under mars 2013

Av Jonna Björkman - 24 mars 2013 10:42

Nu sitter jag på tåget påväg till Stockholm. Jag ska möta upp min bror där sen, efter det så ska vi gå på skivsignering med Buller for My valentine :D sedan på kvällen blir det att gå på deras koncert! Ååh en glad tjej som sitter här nu! :D spelar bra musik i höglurarna också :D kommer nog några bilder och så sen skulle jag tro. Ha det gött! :)

Av Jonna Björkman - 16 mars 2013 16:00

Hejsan alla som fortfarande kollar min blogg även om jag inte bloggat på hur länge som helst! Jag ber om ursäkt för det och jag ska verkligen försöka att blogga igen då och då. Det har hänt ganska mycket på senaste tiden men jag ska inte dra upp något för det har inte hänt något så där jätte speciellt. Just nu sitter jag och pluggar lite. Vet inte riktigt vad jag ska börja med för har ganska mycket att göra tyvärr och känner att jag egentligen skulle behöva lite hjälp från lärare och så men jag ska göra mitt bästa nu så får vi väl se hur det går :) ha det bra alla vänner och ovänner :D

Presentation

Hej, i den här bloggen läser du om mitt liv som jag skriver i text och visar i bilder. Jag är en tjej på 16 år fyller 17 till hösten. Jag älskar att spela innebandy och att fotografera.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards