ullemupp

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Jonna Björkman - 8 maj 2013 18:50

Tjenna! Har två stycken jättenyheter som jag måste berätta!

Den första saken är att i fredags så fick jag reda på att min bror fick sitt andra barn. Vilket gör att jag har blivit faster för andra gången. Jag blev verkligen jätteglad att jag fick en till snos att mysa med. Det blev en tjej som heter Nellie :D Var där och hälsade på i söndags så jag tog lite bilder som jag visar i slutet av inlägget :D


Den andra nyheten är att igår skulle jag prova att träna lite innebandy efter ha varit skadad och rehabat i ca 3 månader. Det bästa med allt var att det gick jättebra :D Jag var med och spelade lite och jag var med och sköt och sprang. Jag har haft en biscepsskada som har gjort att jag varken kan skjuta med klubban eller springa för att axeln låste sig. Men nu funkade det så nu ska jag börja köra igång med träning igen :D Världens lyckligaste tjej :D Fick även ett härligt märke på mitt lår som är nu snarare blått än rött som det är på bilden som jag lägger ut i slutet av inlägget. Känns så ortroligt gött att vara tillbaka!


I AM BACK ON TRACK!!

           

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, i den här bloggen läser du om mitt liv som jag skriver i text och visar i bilder. Jag är en tjej på 16 år fyller 17 till hösten. Jag älskar att spela innebandy och att fotografera.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards